poniedziałek, 14 marca 2011

Crescendo Becca Fitzpatrick

Crescendo to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick Szeptem.
Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż.
On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…
Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach.

Moja opinia: Opisze krótko i otwarcie. Ta  część wydaje mi się lepsza od poprzedniej części. Zostaje wprowadzona intryga z domieszką dramatyzmu. Chociaż nie powiem, Nora mnie denerwowała w niektórych momentach. Zostaje ujawnione prawdziwe imię Patcha - co było dla mnie nie lada niespodzianką. Na początku byłam oczywiście zła na obydwu głównych bohaterów ze względu na ich rozstanie ale końcówka książki wynagrodziła mi moją frustracje. ;) Z zapartym tchem czekam na kolejną  część i zachęcam do lektury.!
Pati.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz