środa, 2 lutego 2011

Szeptem(Hush Hush); Becca Fitzpatrick

"
Czasem zdarza się miłość nie z tego świata. Naprawdę nie z tego świata...
Patch jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego, że szesnastoletnia Nora uległa jego urokowi. Niemal natychmiast w jej życiu zaczęły dziać się rzeczy, których nie da się wytłumaczyć. Chyba że...
Chyba że ktoś wie, że znalazł się w samym środku bitwy. Bitwy, którą od wieków toczą Upadli z Nieśmiertelnymi. O Twoje życie.
Ale cicho sza... Są tajemnice, o których mówi się tylko szeptem. "

Nigdy nie sądziłam, że zacznę czytać książki o upadłych aniołach, a tu proszę... Patch to chyba najlepsza postać jaka pojawiła się w zasięgu otoczenia Nory... Tak jak mówi sam opis "Patch jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego, że szesnastoletnia Nora uległa jego urokowi", naprawdę się nie dziwie. Książka napisana jest świetnie! Dzięki tekstom Patcha chichotałam praktycznie non stop Autorka w bardzo intrygujący sposób przedstawiła postać Nory - w jej życiu praktycznie wszystko ulega zmianie po poznaniu upadłego anioła.  W sumie to ja ją nawet podziwiam, nie wiem co bym zrobiła gdybym dowiedziała się, czyim jestem potomkiem. Patch - cóż, ta postać...hmm, no ta postać mnie zadziwiła. Znikał w świetnych momentach, pojawiał się znikąd. Akcja w tym hotelu pobiła chyba wszystko, równać się z nią może chyba tylko akcja z "nauczycielką" uzbrojoną w nóż i chcącą zabić Norę. Polecam wszystkim bardzo gorąco. Świetna na poprawę humoru ;)






2 komentarze: